Zaradi povečevanja okužb s koronavirusom na Upravni enoti Brežice v skladu s priporočili vlade uvajajo prehodno naročanje strank, ki potrebujejo storitve. Za obisk upravne enote se je tako treba predhodno naročiti, in sicer po telefonu ali elektronsko, s posredovanjem naročila na e-naslov upravne enote ali s klasično pošto.
Vlogo lahko pri upravni enoti vložite le, če se po zakonu lahko vloži samo pri upravni enoti, vložitev vloge pa je treba tudi predhodno najaviti in se o času vložitve dogovoriti z uslužbencem.
Nenaročene stranke v upravni enoti sprejemajo zgolj v primeru urejanja nujnih zadev, katerih ureditev ni mogoče odložiti na poznejši čas. Plačilni promet (na primer plačilo upravne takse) prioritetno izvajajo z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic.
Sistem naročanja strank:
po telefonu na številke:
– prijava prebivališča in osebni dokumenti: 07 499 15 88,
– tujci: 07 499 15 57,
– promet: 07 499 15 63,
– matične zadeve: 07 499 15 61,
– državljanstvo in ugotavljanje bivanja: 07 499 15 85,
– društva: 07 499 15 70,
– orožne listine: 07 499 15 98,
– prostor in gospodarstvo: 07 499 15 55,
– kmetijstvo: 07 499 15 75,
-obča uprava (»vojna zakonodaja«, SPOT točka): 07 499 15 90,
– pridobitev spletnega kvalificiranega digitalnega potrdila in smsPASS-a ter ostale informacije: 07 499 15 53.
Upravna enota zagotavlja naročanje po telefonu ves poslovni čas, in sicer preko elektronskega naslova [email protected] ali po klasični pošti na naslov: Upravna enota Brežice, Cesta prvih borcev 24 a, 8250 Brežice.
A. M.