V Krškem za promet odprli mestno obvoznico, ki bo razbremenila center

Včeraj odprta krška obvoznica.

V Krškem so včeraj odprli še zadnji, to je južni krak nove mestne obvoznice s krožiščem na desnem bregu Save pri Žadovinku. Gradnja celotnega južnega dela obvoznice je stala okoli 14,5 milijona evrov, od česar je krška občina prispevala nekaj več kot tri milijone evrov, ostalo pa so bila večji del sredstva EU.

Krško obvoznico so gradili po delih, celotna naložba pa je obsegala gradnjo savskega mostu pri hidroelektrarni Krško, severni del obvoznice ob železnici do tovarne Vipap, gradnjo dodatnega južnega oz. tretjega mosta prek Save in južnega cestnega kraka proti Žadovinku.

Najprej je bil zgrajen severni del obvoznice, in sicer od mostu pri Hidroelektrarni Krško do starega mostu na levem bregu Save. Nato je stekla gradnja tretjega mostu čez Savo in krožišča na desnem bregu Save z dostopno cesto do občinske ceste pri Megadomu, kmalu zatem še tretja, zadnja faza, ki je obsegala obnovo lokalne ceste Krško–Vrbina v dolžini 1,1 kilometra in izgradnjo dela obvoznice Žadovinek v dolžini 1,25 kilometra s krožnim križiščem pri novem mostu.

Omenjeni zadnji del naložbe je obsegal gradnjo cestišča in krožišča, gradnjo kolesarske steze in površin za pešce, večnamenske poti in servisne ceste za dostop do bližnje plinske postaje. Uredili so tudi cestno razsvetljavo, komunalne vode in krajinsko podobo.

Krški župan Miran Stanko je na včerajšnji otvoritvi obvoznico označil za občinski projekt desetletja ali celo več zadnjih desetletij. Z njim so razbremenili krško mestno jedro in tranzitni promet, ki dnevno dosega 10.000 vozil različnih kategorij.

M. P.