V Krškem razvili blagovno znamko Okusi Posavja

Vir: Visit Krško.

Center za podjetništvo in turizem Krško je za izboljšanje kakovosti gostinskih in drugih ponudnikov ter obogatitev turistične ponudbe v regiji razvil blagovno znamko Okusi Posavja. Prejmejo jo lahko vsi ponudniki, ki dosežejo določeno kakovost, hkrati pa služi kot kažipot za goste.

 

Kot je na včerajšnji novinarski konferenci v Brestanici povedala direktorica centra Kristina Ogorevc Račič, so blagovno znamko razvili skozi desetletno obdobje uličnega festivala Okusi Posavja, ki so ga skozi leta nadgrajevali z različnimi dogodki, izobraževanji in predlogi gostincev.

Bolj resno so nato k razvoju znamke pristopili lani. K sodelovanju so povabili različne ponudnike, katerih kakovost ponudbe po posebnem točkovniku oceni komisija iz Šole okusov Vivi, ki pripravlja tudi Teden restavracij. Kdor doseže določeno število točk, lahko pridobi znamko Okusi Posavja, ki priča o njegovi kakovosti.

V ocenjevanje, s katerim so začeli spomladi, zaključeno pa bo nekje do konca leta, je trenutno vključenih 22 ponudnikov. Tisti, ki bodo dosegli določeno število točk, bodo vključeni v znamko Okusi Posavja, preostali bodo lahko izboljšali ponudbo in se nato kadar koli znova vključili v ocenjevanje. Gre torej za kontinuiran proces, katerega cilj je izboljšanje kakovosti ponudnikov, pravi Ogorevc Račičeva.

Vsi ponudniki, ki bodo prejeli znamko Okusi Posavja, bodo predstavljeni na posebni spletni strani. Na tej strani bo lahko gost dobil vse informacije o ponudniku, tudi o oceni, s katero se ta ponaša. Trenutno sicer znamko Okusi Posavja nosijo štirje ponudniki.

Ponudniki, ki so vključeni v ocenjevanje, se bodo predstavili tudi v okviru letošnjega Meseca okusov Posavja, ki ga bodo začeli v četrtek in zaključili konec septembra.

A. M.