Novembra lani so začeli z modernizacijo zadnjega nekaj manj kot dvokilometrskega makadamskega odseka ceste med Sevnico in Planino, ki poleg občin Sevnica in Šentjur povezuje kozjansko, obsoteljsko ter posavsko območje. Približno 2,7 milijona evrov vredno investicijo, ki jo bo plačala Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI), naj bi zaključili letos novembra.
Regionalna cesta med Šentjurjem in Sevnico je bila leta 2008 predlagana za traso tretje razvojne osi. 1,2-kilometrski odsek, ki je sedaj v fazi modernizacije še zdaleč ni edini v držav, ki je makadamski in potreben obnove. V letu 2016 je bilo od skupno 5925 kilometrov glavnih in regionalnih cest namreč makadamskih še vedno 293 kilometrov.
Kot je znano, se domačini za prenovo ceste med Sevnico in Planino, ki bi Posavje tesneje povezala s Štajersko, hkrati pa omogočila razvoj razvojno dokaj zapostavljenega območja ob njej, so se domačini zavzemali že vrsto let.
Da bi dosegli njeno nujno potrebno prenovo, so krajani Planine pri Sevnici po večletnih obljubah večkrat zagrozili z zaporo te leta 1868 zgrajene ceste in jo tudi izvedli.
Gradbena dela sicer nekoliko ovirajo neugodne vremenske razmere, ob katerih zaključek del predvidevajo do konca novembra. Ker so prenovo omenjenega in enega redkih preostalih makadamskih odsekov na slovenskih državnih cestah večkrat prestavili, so na DRSI že pred podpisom izvajalske pogodbe novembra lani pojasnili, da je zamik pri prenovi povzročila vložitev revizijskega zahtevka pri izboru nadzornega inženirja.
Modernizacija cestnega odseka obsega gradnjo novega vozišča in podpornih zidov, utrditev brežin, ureditev propustov, varovalne ograje, prometne signalizacije in druge potrebne cestne opreme.
Po zadnjih podatkih bodo ob navedenem cestnem odseku sanirali tudi dobrih 300 metrov oddaljeno plazišče na cestišču.
Župana šentjurske in sevniške občine, Marko Diaci in Srečko Ocvirk, pa sta pred več kot petimi leti podpisala listino, ki je opozarjala na glavne infrastrukturne naložbe na področju posodobitve območnih cest. Omenjeni dokument sta poslala takratnemu ministrstvu za promet, navedeno regionalno cesto pa so pristojni nato zadnjih več kot pet let prenavljali po delih.