Nekateri mediji dobili navodila, kako se lotiti Logarja

Dr. Anže Logar (vir: Twitter)

Nekateri mediji se le nekaj dni po prvem krogu predsedniških volitev pred tremi tedni prejeli dokument, v katerem so bili neke vrste napotki, kako do drugega kroga usmerjati poročanje o obeh predsedniških kandidatih, Nataši Pirc Musar in Anžetu Logarju. Pri tem so bila navodila usmerjena v smer, kako narediti čim več škode Logarju, je v svoji kolumni poročal novinar Dejan Steinbuch. Prišla so iz ljubljanske gostilne Pečarič, je navedel, znane kot nekakšne neformalne baze stranke SD in nekdanjega predsednika Milana Kučana.

 

Gre namreč za gostilno, kjer SD prireja veliko svojih dogodkov, predvsem pa klavzure, na katerih za zaprtimi vrati razpravlja o razmerah v stranki, politiki.

V dokumentu je Logarju namenjenih 12 alinej, Pirc Musarjevi pa le tri. V primeru Logarja navodila priporočajo dosledno izpostavljanje funkcij Logarja v stranki SDS – treba je še bolj izpostaviti občutek, da je Logar enako Janša; dosledno izpostavljanje, da ni nasprotoval spornim ukrepom predsednika vlade Janeza Janše; izpostavitev dejstva, da mu je ob zmagi v prvem krogu čestital Janša; izpostavljanje neukrepanja ob spornih žaljivih Janševih tvitih; izvabljanje Logarjevega stališča glede splava in posvojitve istospolnih parov; izvabljanje stališča glede NOB in domobrancev, je zapisano. Hkrati so so tu še opozorila, da se je treba izogibati temah o Ukrajini, ker je Logar tu izredno močan, izogibati se je treba tudi področja zunanje politike, da se ne dviguje Logarjevih referenc. V navodilih je tudi izpostavljeno izogibanje davčni zakonodaji – “ker ima Nataša Pirc Musar tu deloma podobno stališče, predvsem pa je to njen največji problem glede davčne optimizacije”.

Zanimivo pri tem je, kako natančno so se napotki iz uvodoma omenjenega dokumenta prelili v medijsko krajino oziroma soočenja, kar je opazil tudi avtor kolumne.

A. M.