Dobro obiskana 1. Velikonočna tržnica v Brežicah

Na Zavodu za podjetništvo, turizem in mladino z Brežice so v sodelovanju s Komunalo Brežice, minulo soboto organiziral prvo, tematsko obarvano, Velikonočno tržnico.

Osrednji namen projekta je postopno, projektno oživljanje tržnice, ki na tem mestu stoji še 57 let.

Pester nabor lokalnih ponudnikov in spremljevalni program je tako v soboto na tržnico privabil več kot 500 obiskovalcev. Stalnim ponudnikom so se tokrat pridružili tudi nekateri ponudniki, ki so minuli teden prejeli certifikat kakovosti kolektivne blagovne znamke “Brežice Selection/Izbrano”.

Za glasbeno spremljavo in še bolj živahno vzdušje med obiskovalci je poskrbel Ansambel bratov Žerjav, za najmlajše obiskovalce tržnice pa so vzporedno skrbele animatorke, ki so pripravile poslikavo obraza in delavnico izdelave tradicionalnih butaric ter voščilnic. Razglasili smo tudi zmagovalce v tekmovanju za najlepše pobarvano velikonočno jajce. Prejemniki nagrad so bili Jožica Petrišič in VDC Brežice.

Na zavodu si želijo, da bi bila tržnica tudi v prihodnje dobro obiskana, da bi se ljudje še v večjem številu vračali in da tržnica postane malo mesto druženja ob nakupovanju, ki bi ga kot zanimivega prepoznali tudi turisti, so sporočili.

A. M.