Celo ZZZS ljudem svetuje, naj ne kličejo v klicni center

Kot vse kaže, se kriza slovenskega zdravstvenega sistema le še poglablja. Glavna težava še naprej ostaja dostop do osebnega zdravnika, za kar je ministrstvo za zdravje upalo, da bo rešeno z ustanovitvijo klicnega centra, kar pa se ni zgodilo.

 

Klicni center, kjer naj bi ljudje dobili verodostojno informacijo o še prostih osebnih zdravnikih, se namreč kaže kot vse večja polomija. Že prvi dan so novinarji ugotovili, da so podatki, ki jih pacientom posreduje center, zastareli, kar pomeni, da zdravnik, ki naj bi bil še prost, to ni vedno.

Zdaj pa je celo Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) priznal, da so informacije, ki jih dobijo ljudje v klicnem centru, nekakovostne. Tako je ZZZS ljudi pozval, naj raje kot v klicni center pokličejo v območno enoto ZZZS. “Tako bodo namreč deležni kakovostnejšega in celovitejšega informiranja s strani delavcev ZZZS, ki se s tem področjem ukvarjajo že več let, poznajo razmere na terenu in so v dnevnem stiku z zdravstvenimi domovi,” so zapisali.

Ni kaj, namesto slogana Vsak bo imel osebnega zdravnika, s katerim se je pred volitvami propagirala vladajoča koalicija, smo zdaj v položaju, ko pacienti ne morejo dobiti niti verodostojne informacije o tem, kateri osebni zdravnik še sprejema nove paciente.

A. M.