Analiza: Kako sta POP TV in RTV Slovenija poročala o koronavirusu

V Uradu vlade RS za komuniciranje (Ukom) so pripravili analizo poročanja o dogajanju, povezanem s koronavirusom, v dveh najbolj gledanih informativnih oddajah na slovenskih televizijah – v Dnevniku na RTV Slovenija in oddaji 24ur na POP TV.

V analizi so pri Ukomu predstavili, koliko časa so v obeh oddajah namenili predstavitvi argumentov v prid cepljenju in drugih ukrepov ter koliko časa je bilo namenjenega predstavitvi argumentov protestnikov in nasprotnikov cepljenja in drugih ukrepov.

Kot je razvidno iz grafa, sta obe medijski hiši novembra namenili večino časa v prid cepljenju in drugim ukrepom v boju s koronavirusom. Vendar podatki kažejo, da je bilo v tednih pred novembrom slika malo drugačna. V tednu od 15. do 30. septembra sta obe medijski hiši namenili 38 minut (RTV Slovenija) oziroma 70 minut (POP TV) v prid protestom oziroma nasprotovanju cepljenja in covid ukrepom. Sta se pa obe omenjeni številki v preteklem tednu (od 1. do 9. novembra) zmanjšali na eno minuto (RTV Slovenija) oziroma slabih 13 minut (POP TV).

Skupno sta sicer obe medijski hiši več časa namenili poročanju v prid cepljenju in podpori boju s koronavirusom. RTV Slovenija je v Dnevniku za to namenila skoraj 187 minut, POP TV pa v oddaji 24ur 235 minut.

M. P.