Sevnica: Skupina Lisca tudi letos uspešno posluje!

Fotografija je simbolična (pixabay.com)

Prodaja skupine Lisca, ponudnice pretežno ženskega perila in kopalk lastnih blagovnih znamk, ki v matični in hčerinskih družbah v osmih državah zaposluje 770 ljudi, je ob polletju dosegla 17,5 milijona evrov, s čimer je primerljivi lanski izid presegla za pet odstotkov. S čistim polletnim dobičkom 1,9 milijona evrov je skoraj dosegla lanski izid.

Glede načrtov tekočega leta je na ravni skupine napovedal 33,5 milijona evrov oz. šestodstotno rast prodaje. Letošnji čisti dobiček naj bi s 3,2 milijona evrov ostal na lanski ravni.

Prodajalne v Sloveniji in tujini

V Sloveniji oz. v Kranju bodo v začetku septembra odprli novo prodajalno, franšizno prodajalno s svojo blagovno znamko bodo odprli tudi v avstrijskem Salzburgu. V Kijevu v Ukrajini bodo po marčnem odprtju prve konec septembra ali oktobra odprli še drugo in tretjo tamkajšnjo prodajalno.

Lisca, ki na domačem trgu proda približno petino svojih izdelkov, ima v Sloveniji nekaj manj kot 30 svojih in franšiznih prodajaln, skupaj z drugimi državami pa nekaj več kot 130.

Novi trgovini bodo letos odprli tudi v Zagrebu in Beogradu, za novo prodajalno pa se, potem ko so v Pragi že odprli dve, dogovarjajo tudi na Češkem oz. v Brnu.

Lisca je uspešna tudi v Rusiji, kjer so lani odprli hčerinsko družbo, letos pa že ob polletju dosegli celotno lansko prodajo.

Kot poroča spletni medij v Lisci med svoje zahodne strateške trge uvrščajo Italijo, Nemčijo in Nizozemsko in med vzhodne Rusijo, Češko ter zanje tradicionalno zelo pomembne trge nekdanje Jugoslavije. Skupaj prodajajo v najmanj 25 državah.

V Sloveniji so imeli ob koncu preteklega leta, zaposlenih nekaj manj kot 290 ljudi, preostalih približno 480 pa v tujini.

Skupino Lisca poleg sevniškega podjetja sestavljajo še:

  • sevniško hčerinsko podjetje Inplet,
  • Liscino proizvodno podjetje v Srbiji ter
  • njene prodajne hčerinske družbe v Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Skopju, Münchnu, Pragi in Moskvi.

N. N.