Sevnica: Skupina Lisca tudi lani z rastjo prodaje in osvajanjem tujih tržišč

Ena od Liscinih prodajaln v Sloveniji (Foto: Spletna stran Lisca)

Prodaja skupine Lisca, ponudnice pretežno ženskega perila in kopalk lastnih blagovnih znamk, ki v matični in hčerinskih družbah v osmih državah zaposluje približno 760 ljudi, je lani dosegla 33,6 milijona evrov, s čimer je primerljivi predlanski izid presegla za šest odstotkov. Skupina je hkrati ustvarila 2,92 milijona evrov čistega dobička.

Načrtovan dobiček za leto 2018

Glede načrtov tekočega leta je na ravni skupine napovedal 35,8 milijona evrov oz. sedemodstotno rast prodaje. Letošnji čisti dobiček naj bi znašal 3,45 milijona evrov in dosegel 18-odsotno rast, EBITDA za 2018 pa naj bi zrasel na 5,36 milijona evrov. V skupini Lisca so za naložbe lani odšteli 1,44 milijona evrov, letos zanje načrtujejo približno enak znesek.

V preteklem letu so v skupini Lisca za naložbe odšteli 1,44 milijona evrov, letos zanje načrtujejo približno enak znesek.

Tržišče – tudi v Avstriji in Ukrajini

Lisca na domačem trgu proda približno petino svojih izdelkov in ima v Sloveniji okoli 30 svojih ter franšiznih prodajaln. V drugih državah ima nekaj več kot 100, lani so odprli osem novih. Med temi v Salzburgu prvo Liscino trgovino v Avstriji in prve tri v ukrajinskem Kijevu. Preostale štiri so odprli v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji.

Nove trgovine nameravajo letos odpreti v Avstriji in na Češkem ter predvidoma franšizne trgovine še v Rusiji, kjer so predlani odprli hčerinsko družbo. Prodajo v Rusiji so sicer lani podvojili. Z odprtjem novih trgovin bo povezano nekaj novih delovnih mest. V skupini so lani novo zaposlili nekaj manj kot 30 ljudi.

V Lisci sicer med svoje zahodne strateške trge uvrščajo Italijo, Nemčijo in Nizozemsko in med vzhodne Rusijo, Češko ter zanje tradicionalno zelo pomembne trge nekdanje Jugoslavije. Skupaj prodajajo v najmanj 25 državah. Na ozemlju nekdanje Jugoslavije in v Sloveniji devet desetin blaga prodajo v lastni maloprodajni mreži.

K. J.