Anketa: Pacienti zadovoljni z zdravstvenim domom Sevnica, zaposleni precej manj

Fotografija je simbolična.

Zdravstveni dom Sevnica je oktobra lani med pacienti izvedel anketo o zadovoljstvu. Pri tem je 240 sodelujočih v anketi na lestvici od 1 do 5 svoje zadovoljstvo z domom ocenilo s skupno povprečno oceno 4,5.

Precej manj so, zanimivo, na delovnem mestu zadovoljni zaposleni v zdravstvenem domu.

Anketirani pacienti so v anketi odgovarjali na več sklopov vprašanj, pri čemer so svoje zadovoljstvo ocenjevali z oceno od 1 do pet. Ocena 1 je pomenila, da sploh niso zadovoljni, ocena 5 pa da so popolnoma zadovoljni.

Nekaj manj kot 40 sodelujočih je odzivnost osebja v zdravstvenem domu ocenilo kot zelo dobro, ravno toliko pa kot dobro. Sedem odstotkov jih je menilo, da odzivnost ni ne slaba ne dobra, tri odstotke pa, da je slaba ali zelo slaba.

44 odstotkov vprašanih je na sprejem čakalo do 20 minut, 29 odstotkov med 20 minutami in eno uro, 16 odstotkov pa jih ni čakalo. Preostali, 11 odstotkov, so čakali več kot eno uro.

Nekaj manj kot polovica sodelujočih pacientov je bila popolnoma zadovoljna z zdravstvenim domom in storitvami, 41 odstotkov pa jih je bila pretežno zadovoljna. Sedem odstotkov jih ni bilo ne zadovoljnih niti nezadovoljnih, štirje odstotki pa niso bili zadovoljni.

Anketo je na zadnji seji v sklopu poročila o delu Zdravstvenega doma Sevnica obravnaval sevniški občinski svet. Kot so navedli odgovorni v zdravstvenem domu, jim bo služila za izboljševanje nadaljnjega dela.

Zanimivo sicer je, da so veliko manj kot pacienti zadovoljni sami zaposleni, med katerimi so prav tako opravili anketo. Ti so svoje zadovoljstvo na delovnem mestu na lestvici od 1 do 5 ocenili s povprečno oceno 2,7.

M. P.